Pytanie o związek między językiem a poznaniem może dotyczyć wpływu języka na myślenie i percepcję. Czy użytkownik język...
Na co dzień spotykamy się ze stwierdzeniami, takimi jak: „żyjemy w społeczeństwie informacyjnym", „naszym celem jest budo...
Sieć neuronowa to połączenie elementów zwanych sztucznymi neuronami, które tworzą co najmniej trzy warstwy: wejściową, ukr...
W języku potocznym „sztuczny" oznacza to, co jest wytworem mającym naśladować coś naturalnego. W takim znaczeniu używamy t...
Jedną z popularnych sztuczek wykonywanych przez iluzjonistów jest „czytanie w myślach". Podczas występu magik prosi ochotnik...
Dziecko rodzi się z elementarnymi zdolnościami umysłowymi. Potrzebne są jednak interakcje z otoczeniem, zwłaszcza z rodzicami...
Od sprawnego funkcjonowania mózgu zależy aktywność naszego ciała i umysłu. Mózg sprawuje kontrolę nad wszystkimi narządam...
Podczas wykładu zostaną przedstawione takie zagadnienia, jak: a) Na czym polega badanie elektroencefalograficzne (EEG i QEEG)? b) Skąd się biorą „dziury” w mózgu i jak są widoczne w elektroencefalogramie? c) Jak „dziury” w mózgu wpływają na to, kim jesteśmy? Po wykładzie odbędą się warsztaty, w ramach których osoby zainteresowane będą mogły podłączyć się do aparatury EEG w celu oceny aktywności bioelektrycznej swojego mózgu.
Serdecznie zapraszamy!
Szanowni Państwo,
Co roku Wydział Historyczno-Socjologiczny prowadzi badania ankietowe wśród studentów, których celem jest monitorowanie i doskonalenie jakości kształcenia. Prosimy o rzetelne wypełnienie poniższej ankiety, co zajmie jedynie kilka minut. Uzyskane w ten sposób odpowiedzi posłużą podnoszeniu standardów nauczania na naszym Wydziale. Z góry dziękujemy.
Ankiety oceniające poszczególne przedmioty można wypełnić w systemie USOS.