T W O R Z Y M Y I N T E L I G E N T N E O T O C Z E N I E

Kulturowy wymiar umysłu

Kulturowy wymiar umysłu

Dziecko rodzi się z elementarnymi zdolnościami umysłowymi. Potrzebne są jednak interakcje z otoczeniem, zwłaszcza z rodzicami...

Sieci neuronowe

Sieci neuronowe

Sieć neuronowa to połączenie elementów zwanych sztucznymi neuronami, które tworzą co najmniej trzy warstwy: wejściową, ukr...

Mózg i umysł

Mózg i umysł

Od sprawnego funkcjonowania mózgu zależy aktywność naszego ciała i umysłu. Mózg sprawuje kontrolę nad wszystkimi narządam...

Mind-reading

Mind-reading

Jedną z popularnych sztuczek wykonywanych przez iluzjonistów jest „czytanie w myślach". Podczas występu magik prosi ochotnik...

Społeczeństwo informacyjne

Społeczeństwo informacyjne

Na co dzień spotykamy się ze stwierdzeniami, takimi jak: „żyjemy w społeczeństwie informacyjnym", „naszym celem jest budo...

Język i poznanie

Język i poznanie

Pytanie o związek między językiem a poznaniem może dotyczyć wpływu języka na myślenie i percepcję. Czy użytkownik język...

Sztuczna inteligencja

Sztuczna inteligencja

W języku potocznym „sztuczny" oznacza to, co jest wytworem mającym naśladować coś naturalnego. W takim znaczeniu używamy t...

Co się dzieje w mózgu nastolatka, czyli o tym, dlaczego tak trudno zrozumieć dorosłego?

Wydział Fizyki oraz Białostocki Oddział Polskiego Towarzystwa Fizycznego zapraszają na wykład dr. Marka Kaczmarzyka z zakresu neurodydaktyki pt.

"Co się dzieje w mózgu nastolatka, czyli o tym, dlaczego tak trudno zrozumieć dorosłego?"

Wykład odbędzie się w 29 października (sobota) 2016 r. o godzinie 11:00 w sali 2011 Wydziału Fizyki przy ul. K. Ciołkowskiego 1L.
Wstęp wolny. Serdecznie zapraszamy!